《Disney +》 迪士尼、Marvel、彼思、星球大戰…  PS4™『Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown』於今日在PS Plus每月遊戲上推出!帶來嶄新視覺圖像與功能的最新作!   數位卡夫特最新作《Fight of Steel: Infinity Warrior》實機遊玩畫面曝光!   一般人也可以參加的「eo×CYCLOPS」第一回電競大會「Apex Legends CYCLOPS Cup」舉辦!   美女電競選手「野野宮美香」開設微博帳戶   澀谷實境RPG!《新‧美麗新世界》×「FIELD WALK RPG」街道探索活動開跑!   光榮再次和薩州濱田屋傳兵衛合作!正統芋燒酒「薩州 三國志 ~絕影~」發售!   準備迎接PlayStation「2021 Days of Play」社群慶祝活動   「Resident Evil SHOWCASE|April 2021」釋出惡靈古堡8:村莊最新宣傳影片以及體驗版情報! 

Google Assistant 廣東話解鎖,仲識講笑同唱歌 但有一樣係做唔到

數碼產品

智能家居已經係大勢所趨,以 Apple Siri、Google Assistant、Amazon Alexa 為首的三大語音助理系統,亦發展得相當之成熟,三者中以 Siri 支援廣東話,而受到香港的蘋果用家支持,不過 Google 能夠連接更多第三方品牌,加上大家都早已習慣使用 Google 的服務,所以 Google Home 卻是三者中比較多人選擇作為智能家居的核心部份。

雖然 Google 的發展很快,獲支援的品牌亦較多,如 netzhome、Netgear、TCL、Arlo 等等,不過其語音系統至今仍未有推出支援最適合香港人用的廣東話,所以始終在香港仍未能掀起再大的熱潮。

https://youtu.be/HJzo-XoIlBI

但近日有網友在 Youtube 上分享了一段名為「Google home 廣東話」的影片,而當中更可以見到擁有 Display 既 Google Home 竟然可以用本土廣東話與用家流暢對答,回應用家的指令,例如講笑話、唱歌等等。

再深入分析影片,當中用家說出 「Hey Google,早晨」,Google Assistant 馬上作出回應,讀出當區天氣、交通資訊、同步顯示 Google Map 路線等每日摘要,但到了即時新聞一環,Goole 就表示未能提供。

用 routines 功能作出一系列回應

有此可見,這位用家應該透過電話內的 《Google Home》app 設定了只限美國地區用戶才可使用的 「routines」功能,亦即是使用「關鍵字」如「早晨」、「晚安」,便會觸發系統作出組合式的連串回應,如影片中的讀出資訊,或者可連上其他家電,進行開關、調控冷氣溫度。

我地編輯部睇完條片之後,都覺得好驚訝,唔通 Google 又有更新?於是即時上官網睇睇,先發現原來未有相關消息,至於依位網友點解可以解鎖成就,睇返留言,佢自己都話唔知點解。

但有一點可以肯定既,就係 mobile 版既 Google Assistant 係舊年已經支援廣東話,如今又有用家既 Google Home 突然解鎖成就,咁睇黎家用版既 Google Assistant 繼早前宣佈支援中文(台灣)之後,好快可以迎合香港人既口味,推出廣東話服務。

順便講埋,依架係市場上具有 Google Assistant 既設備,分別有無螢幕版既 Google Home Mini、Nest Mini、JBL Link 20/10,以及有螢幕版既 Google Home、Nest Hub Max、Lenovo Smart Disply,至於各機的分別,可以睇返我地之前既詳細報導:「【詳解&教學】Google Home 喇叭:香港 Assistant 有廣東話?設定和中文指令」。

轉載自:Techritual.com

TechNow 當代科技

隨機數碼產品新聞

Micorsoft