《Disney +》 迪士尼、Marvel、彼思、星球大戰…  日本最大的虛擬貨幣交易所Coincheck為擴大NFT業務開始招募合作夥伴   《Horizon Forbidden West》遊戲畫面搶先看,只在今天的 State of Play   大亂鬥特別版「焰/光的使用方法」確定播出!   在今春即將問世的PS VR 獨佔遊戲《Winds & Leaves》裡動動自己的雙手來植林   光榮再次和薩州濱田屋傳兵衛合作!正統芋燒酒「薩州 三國志 ~絕影~」發售!   《Hunter’s Arena: Legends》封閉測試即將登上PS5   《Returnal》遊玩影片:近30分鐘的全新畫面公布開發細節等內容   離發售還有兩星期!「真・女神轉生V」最新PV公開遊戲內容! 

iPad終於有些少睇頭 – iOS 4.3 MultiTouch Gestures

科技

一向認為iPad大而無當蠢蠢笨笨,睇完新加的MultiTouch Gestures之後,至對佢有些少改觀。

其實我想問,Apple係咪策略性咁係不同時期推出唔同的功能,即係專登押後推出MultiTouch Gestures,等啲死忠fans買晒機至推出其他實用功能?


Tagged: iOS 4.3, iPad, MultiTouch Go to Source
TechNow 當代科技

隨機科技新聞

Disney Plus