《Disney +》 迪士尼、Marvel、彼思、星球大戰…  《Auto Chess》攜眾多驚喜玩法於3月31日登陸PS5!   《HYDE RUN》事前登錄開始!看HYDE的帥氣跑酷!   快將開售!「寶可夢 晶燦鑽石・明亮珍珠」最新情報公開!   《貓咪大戰爭》Q周年紀念活動第1彈11月15日開始!   《原神》2.4版本更新:盛大的慶典與神秘的地區將在提瓦特的新年之際到來!   尤菲的極限爆發曝光!「FINAL FANTASY VII REMAKE INTERGRADE」、「尼祿」、「史卡蕾特 & 緋紅夢魘」美術圖以及新戰鬥系統「聯手模式」大公開!   「Play At Home」回歸:自3月1日起,提供四個月PlayStation免費遊戲   PS4®《超級機器人大戰30》將於10月28日發售!介紹5款新參戰作品和遊戲系統的宣傳影片現正公開中! 

NETGEAR GS305 交換機,提供更多上網方案 網店有售 HK$220

數碼產品

Router 除左可以放出 WiFi 訊號令其他設備可以無線上網之外,其實仲可以利用機身上 LAN 口,透過實體線接上其他設備,不過 Router 既 LAN 口數量始終有限,如果唔夠用既話,可以選擇加裝一部交換機,例如今日介紹既依部 NETGEAR GS305

NETGEAR GS305 交換機具備有 5 個 LAN 口,只要接駁上家中原有的 Router,GS305 便可以運作,讓你再接上打印機、IP CAM、電腦、電視機頂盒、遊戲機等不同的裝置,帶來更為穩定的上網體驗。

其實市面都有舖頭賣 GS305 交換機,不過始終都係冷門貨,唔似 Router 咁容易買到,依架 Netgear 網上選艦店已經有售,大家以後唔駛突登走去深水埗,只要上網就買到。

NETGEAR GS305 - 5 端口千兆以太網交換機
售價:HK$220
查詢:Netgear 網上選艦店

轉載自:Techritual.com

TechNow 當代科技

隨機數碼產品新聞

NordVPN