《Disney +》 迪士尼、Marvel、彼思、星球大戰…  《原神》1.5版本:「玉扉繞塵歌」將在4月28日上線   Razer發表可拍攝1080p、60fps無損格式的超高畫質網路攝影機「Razer Kiyo Pro」!   藍牙電競耳機EPOS H3 Hybrid評測!   「集合啦!動物森友會」將新增「Sanrio characters合作活動」的遊戲內容!   打造家居電競樂園!「IKEAxROG」 電競系列香港開賣   最新生存模擬遊戲《Surviving the Aftermath》最新宣傳片公開!   《Stranger Of Paradise Final Fantasy Origin》開發者專訪! 何謂「FF風格」與「Team NINJA風格」的融合?   《Resident Evil Village》Maiden體驗版今日登陸PS5 

Router 也有 refurbished?NETGEAR Orbi 推出官方認證翻新機 睇落好吸引

數碼產品

Apple 除了有全新既 iPhone、iPad 及 Macbook 之外,其實大家仲可以選擇用平少少既價錢買 refurbished 即係翻新機。但估唔到依架除左 Apple 之外,原來 NETGEAR 都為旗下既 Router ,Orbi RBK20 推出官方認證翻新機,至於翻新機同全新機又有咩分別呢?今次同大家一齊睇睇。

Orbi 官方認證翻新機,包裝極簡單。

翻新機既意思並唔係一定「你件野壞左」或者係「一部壞左既機」,有機會係因為出廠時包裝盒有破損、機身有花痕而需要退貨,咁廠商就會進行翻新,換左包裝在放返出黎平賣,所以並不一定涉及機件的問題

Orbi 全新機的包裝盒係藍色。

翻新機同全新機有咩分別呢?大家買既時候又要點分別?

Orbi 全新機包裝

1.首先大家可以從包裝盒就睇得出兩者既不同之處,全新原裝貨品,一定會有印上 Orbi 字眼的包裝,而且係用「藍色盒」的。而官方認證翻新機,就係完全沒有任何包裝印刷,只是單以一個「白色盒」裝起部機,可以話係單睇表面就知分別!

Orbi 官方認證翻新機包裝。

2.其次,打開個盒,攞部機出黎既時候,大家可以睇下個機底,官方認證翻新機係會貼有一個「紫色標籤」,上面寫有 Certified Refurbished 的字眼

Orbi 官方認證翻新機包裝,機底貼有紫色標籤。

雖然只係翻新機,但當中既配件仍然係跟足原裝一樣咁齊全,有火牛、有 LAN 線,而據講仲會提供二年保養添。

Online 網店發現賣梗翻新機

而 Apple 既翻新機就只有網上 Online 去 Apple 官網買,至於 NETGEAR 既翻新機,街舖有無?我地就唔知,但發現網店 Netgear 網上旗艦店就有 RBK20 官方認證翻新機發售,定價為 HK$1350,依個價比原裝全新既 HK$1980,足足平左 6 百幾,大家有興趣既話,不妨去網店睇睇。

查詢:Netgear 網上旗艦店

轉載自:Techritual.com

TechNow 當代科技

隨機數碼產品新聞

Disney Plus