《Disney +》 迪士尼、Marvel、彼思、星球大戰…  Puzzle & Dragons中加入「東京卍復仇者」與「炎炎消防隊」角色!週刊少年合作活動開跑!   精靈寶可夢推出以高速星星為主題的周邊商品!另外與「STAR JEWELRY」合作的商品也同時推出!   《ZELDA無雙 災厄啟示錄》擴充票第1彈「古代的脈動」詳情發布!   PS VR動作冒險遊戲《Fracked》今夏上市   《Crash Bandicoot™ 4》開發者分享十大造型,慶祝PS5版現已上市!   Bang & Olufsen推出能與Xbox無縫連接的電競耳機「Beoplay Portal」!   電子遊戲市場背後的雲端   在《暗影火炬城》中探索街機式的戰鬥體驗 

Windows Phone 7 Apps

手機
一口氣完成埋新 platform 嘅另一啲 apps...





(其實要 multi platform 同步推新 app 真係好難,尤其係自家app。起碼要唔同 platform 嘅同事得閒理我嘅 idea,以及有空檔做客以外嘅 project。今年嘅新自家 app,仍然係以玩嘢以及過癮為主題,請多多支持。)
Go to Source
TechNow 當代科技

隨機手機新聞

Disney+